23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dagrofa ruster sig til kamp om discountmarkedet

Dagrofa vil øge konkurrencen på det danske discountmarked ved at omdanne flere af koncernens supermarkeder og købmænd til Kiwi-butikker.

Kiwi er den mindste discountkæde i Danmark, og kæden konkurrerer med Netto, fakta, Rema 1000 og de tyskejede kæder Aldi og Lidl. Det skriver Jyllands-Posten.

Ifølge Dagrofas adm. direktør, Per Thau, skal koncernen være stærkere i discountsektoren ved at fortsætte ekspansionen på det danske marked.

Dagrofa ønsker dog ikke at sætte tal på, hvor store dens kæder bliver, når strategien skal implementeres.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03